divendres, 3 de juny del 2011

VISITA A LA BIBLIOTECA JUST M. CASERO

Ja sabeu que vaig deixant constància en aquest bloc de les visites literàries que faig, una bona pila! Doncs bé, resulta que a mig maig vaig visitar la Biblioteca Casero de la nostra ciutat i que encara no havia fet cap entrada parlant-ne! Ai, la feina de final de curs, que m'obsedeix! 

Ja us deveu imaginar que plantar-me a la Bilioteca Just M. Casero em va complaure molt. Primer perquè jugava a casa i jugar a casa sempre agrada. Mira que he voltat per Catalunya i a Girona ciutat encara no hi havia fet cap xerrada! I després pel nom. Des de l'any 2007, de l'octubre de 2007, per ser més exactes, quan vaig quedar finalista dels premis, que sento una escalforeta a l'ànima quan, sigui el que sigui que faci, pel mig hi ha el nom de Casero. Ho sap prou bé en Roger! O sigui que vaig anar amb moltes ganes a la tertúlia (hi vaig arribar més aviat del compte, fruit de la meva impaciència i d'allò de curar-se en salut pel que fa a l'hora, que és molt meu i molt dels meus) i m'ho vaig passar molt bé xerrant amb els lectors i lectores de Les mateixes estrelles. Moltíssimes gràcies per convidar-m'hi!