dijous, 24 de març del 2011

XERRADA A LA BISBAL D'EMPORDÀ

Bona vesprada, la d'ahir, al vestíbul del teatre El mundial de la Bisbal. Convidada pel CNL de Girona i per la M.Dolors Figueras, responsable de l'OC del municipi, vaig tenir el plaer de parlar de la meva experiència literària i de presentar els meus nous llibres Trampa de foc i Naturalesa humana, encara que també vam parlar, és clar, d'Hores prohibides i de Les mateixes estrelles. L'acte celebrava la presentació de les noves parelles lingüístiques del Voluntariat per la llengua i va aplegar més d'una seixantena de persones que tenien ganes de parlar, i de parlar en català, tot i que per a molts, el català no és la llengua materna, la llengua de l'ànima, vaja. Tot i això, doncs, es van animar a intervenir, cosa que des d'aquí els agraeixo, i van interessar-se per tot allò que jo anava explicant. Estic ben contenta que Trampa de foc i Les mateixes estrelles puguin ajudar els estudiants d'aquests primers cursos. Felicito també els voluntaris per les seves ganes d'encomanar la llengua i dono les gràcies a la M.Dolors per convidar-me, a la Sandra, que condueix el VxL, a tots els professors que van venir, a en Joan, que anava posant cadires perquè no parava d'entrar gent, al meu home agent, que sempre m'acompanya, i, sobretot, a tots els assistents, alumnes o no, que em van fer gaudir una vegada més d'unes horetes fantàstiques.

4 comentaris:

Rosa ha dit...

Núria, veig que no pares, et quedarà un foradet per passar pel Racó.

Una abraçada

M. Dolors Figueras ha dit...

Núria,
Va ser un vespre fantàstic. La teva exposició, clara i entenedora, va engrescar els assistents a participar-hi. Moltíssimes gràcies i molta sort!

Núria Martí Constans ha dit...

Gràcies a vosaltres per convidar-m'hi. Aquestes xerrades són un pou de riquesa i de vida!
Salut!

Núria Martí Constans ha dit...

Rosa, i tant que sí! T'he enviat un missatge de correu. Una abraçada!