dissabte, 19 de juny del 2010

DE FUTBOL I DE BÀSQUET


Amb vint anys, l'única pilota que m'agradava era la de la carn d'olla. Al costat d'en Jordi, a poc a poc he anat adquirint més coneixements sobre esports i sobre esports amb pilota.

L'estrès del final de curs normalment coincideix amb el final de la temporada esportiva i en els darrers anys el percentatge de pilota a les converses familiars s'han incrementat gràcies al futbol del Barça i al Crakòvia, al Vicens Vives i al bàsquet.

Ahir a la mateixa hora hi havia dos actes relacionats amb l'esport. Mentre jo vaig anar la presentació del llibre de Xavier Carmaniu, Història amb pilotes (amb presentadors de luxe!), la meva filla i el meu home eren a sopar per celebrar la magnífica temporada que ha fet l'equip de bàsquet en el qual juga la Laura i que entrena en Jordi.