dijous, 10 de juny del 2010

Ahir CASSÀ DE LA SELVA, demà LLAMBILLES

Ahir al vespre vaig visitar Cassà. M'hi havien convidat des del Consell Comarcal del Gironès per fer una xerrada tertúlia sobre Hores prohibides i Les mateixes estrelles amb alumnes de català per a adults del Consorci per a la Normalització Lingüística. M'hi van acompanyar els amics Salut Coll, coordinadora del Servei, i Joan Vila, professor. D'entrada vull donar les gràcies a tots dos per la gentilesa de convidar-m'hi perquè vaig passar una bona estona de debò. En Joan va haver de tancar la sessió quan ja eren gairebé les deu però el públic encara tenia ganes de fer més preguntes. M'hi vaig sentir molt ben acollida i l'interès que demostraven els assistents per la literatura em va fer pensar que no està tot perdut i que en aquest món tecnològic en què vivim encara hi ha moltes persones que llegeixen. Des d'aquí una abraçada virtual a tots i a totes els que van ser-hi!


I demà al vespre cap a Llambilles per passar no una nit literària, sinó esportiva. L'equip de bàsquet cadet femení del Vicens Vives, l'entrenador del qual és el meu home i on juga la meva filla, va quedar campió de la seva categoria i ens n'anem a la festa de lliurament de trofeus! Totes han jugat rebé i s'ho mereixien! L'últim partit va ser emocionant, només heu de mirar les cares de les noies a la foto!