diumenge, 23 de maig del 2010

LA PRESENTACIÓ


Fantàstic, el vespre de divendres. La presentació a la 22 de Les mateixes estrelles va ser rodona i des d'aquí us en vull donar les gràcies a tots els que vau fer-ho possible.

A en Bartomeu Compte, per la seva presència i les seves paraules; a la Jenni Rodà i a la Dolors Frutos, que han dedicat tants esforços a la novel·la i que eren allà, presentant-la; a l'Associació de Lectura Fàcil, ben representada per l'Eugènia, l'Elisabet i la Carme; a en Guillem, que no té mai un no; als de casa, és clar, que sempre m'han animat a escriure i que viuen el plaer-tortura que és l'escriptura; a la família, que hi és sempre, i en especial al meu home-agent i a la meva filla, que feia de fotògrafa; i als amics i a les amigues que van venir, algun amb prou pena al cor, alguna sortint a corre cuita de la feina i alguns altres amb tros de carretera a l'esquena, que des d'Hostalric hi ha ben bé mitja hora; a en Roger Casero i a la M.Mercè Gumbau, que no hi falten mai; als pares de bàsquet (ells ja m'entenen!), als alumnes, als veïns, als coneguts, als escriptors... Potser encara em deixo algú... En fi, MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM QUE HI VA SER!

Podeu veure les instantànies de l'acte que va capturar la Laura al marge i a Picasa. I si en voleu més, aquí teniu les d'en Roger Casero. Gràcies, Roger, per l'entrada, per les fotos i pel suport!

3 comentaris:

Antònia ha dit...

Em va agradar molt la presentació, et felicito.

Rita ha dit...

M'hagués agradat ser-hi, però en laborable i des de Barcelona, massa complicat.

Felicitats per l'exit! :-)
Petons!

Núria Martí Constans ha dit...

Antònia,

Moltíssimes gràcies! Va ser un luxe comptar amb la vostra presència. Em vaig sentir molt acompanyada i us ho agraeixo de tot cor.

Rita,

Ho entenc perfectament. A mi em passa amb Barcelona: m'encanta venir-hi, però a vegades costa.Moltes gràcies i una abraçada!