divendres, 7 de maig del 2010

AMICS DE LA UNESCO DE GIRONA


Per tercer any, aquest vespre em trobareu a l'acte d'entrega de premis del XIV Concurs Artístic i Literari que els Amics de la UNESCO de Girona tenen l'encert d'organitzar cada primavera. Fa dos anys m'ho vaig mirar des del públic i vaig recollir el premi d'articles Francesc Ferrer i l'any passat l'organització ja em va convidar a formar part del jurat del premi de narrativa, cosa que em va agradar molt. Serà la segona vegada que actuo com a portaveu.
Vull fer una crida des d'aquí a la participació en properes edicions del premi, sobretot pel que fa a la modalitat d'adults. Felicito, a més, els guanyadors (molta participació a la categoria infantil) i els animo a continuar imaginant i creant!
I si teniu ganes de veure el lliurament de diplomes, avui a les set, a l'Aula Magna de la Casa de Cultura de Girona.

2 comentaris:

Rita ha dit...

Que vagi molt bé. Jo hi pujo demà a Girona, a veure flors! :-)

Núria Martí Constans ha dit...

Gràcies, Rita. Jo també aniré a veure flors, si el temps ho permet! Girona em fascina sempre i m'encanta viure-hi, però està especialment preciosa en Temps de Flors. I poètica!

Una abraçada!