dissabte, 13 de novembre del 2010

XERRADA AMB ALUMNES LECTORS A OLOT

Ahir vaig ser a Can Trincheria, seu de l'Institut de Cultura d'Olot, per xerrar una estona -que va ser llarga!- sobre lectura i escriptura. La veritat és que vaig gaudir d'allò més de la vesprada. El públic, gairebé tots alumnes del CPNL, va tenir ganes de preguntar i es va interessar per Hores prohibides i per Les mateixes estrelles. Va anar molt bé que pogués parlar de tots dos llibres, i així ho va dir Ester Santaló, cap del Servei de Català d'Olot, quan em va presentar, ja que mentre que Hores prohibides pot ser una bona lectura per a cursos com l'Intermedi 3, els de Suficiència i el Superior, Les mateixes estrelles, novel·la de Lectura Fàcil, és ideal per a aquells que comencen a aprendre la llengua. Així, hi havia lectura per a tots, que és del que es tracta. 
Em vaig sentir molt ben acollida i em va agradar molt poder donar resposta a les inquietuds dels lectors. Ara espero que parlin els llibres i que aquells que em llegeixin arribin a sentir l'emoció dels personatges que es passegen per Hores prohibides i per Les mateixes estrelles.
Moltes gràcies al CNL d'Olot-la Garrotxa per convidar-me i també moltes gràcies a la llibreria Drac, que va ser present a l'acte.