divendres, 29 de maig del 2009

AMICS DE LA UNESCO













Aquest vespre ha tingut lloc l'acte d'entrega de premis del XIV Concurs Artístic i Literari que els Amics de la UNESCO de Girona tenen l'encert d'organitzar cada primavera. L'any passat m'ho vaig mirar des del públic i vaig recollir el premi d'articles Francesc Ferrer i aquest any l'organització m'ha convidat a formar part del jurat del premi de narrativa, cosa que m'ha fet molta il·lusió, i, com a portaveu, he actuat, doncs, a l'altre costat.
Xavier Carmaniu ha conduït l'acte amb la seva fantàstica espontaneïtat i Manel Mesquita, editor del diari digital El dimoni.com, ens ha obsequiat amb una presentació d'imatges de ponts, tema del concurs en aquesta edició. Felicito els guanyadors i animo des d'aquí tots els participants a continuar escrivint, a creure en ells mateixos i a seguir lluitant, a seguir dubtant si cal, sense deixar d'escriure i reescriure mai.