dissabte, 25 d’abril del 2009

SANT JORDI 2009

Un dia intens i fantàstic. Des de l'esmorzar d'escriptors del matí a l'últim llibre que vaig signar al vespre -i en vaig signar una bona colla- vaig viure cada moment amb molta alegria i molta gratitud. Gratitud cap als de casa, que em van acompanyar moltes, moltíssimes hores, gratitud a la Llibreria 22 i a en Guillem, i gratitud a tots els lectors i a totes les lectores. Tant de bo que visquin la història de Caterina amb emoció i que devorin cada lletra i cada paraula amb ganes d'arribar al final. Una abraçada a tots els que han fet possible aquesta aventura.



Aquí teniu una petita sinopsi de la novel·la que es va emetre a TVGirona el dia 23.




I si en voleu encara més, cliqueu i sentireu l'entrevista que em va fer Lluís Cruz el mateix dia de Sant Jordi al Pont de Pedra.


1 comentari:

Rosa ha dit...

Hola Núria,

Celebro que hagis gaudit de la diada de Sant Jordi, aquest any, tan especial per a tu. Fins i tot el temps hi ha col•laborat.
Felicitats