dimarts, 16 de juny del 2009

LECTORS COMENTEN HORES PROHIBIDES

Els lectors de l'univers blocaire comencen a comentar Hores prohibides.
N'hi ha que m'envien comentaris (potser ja ho heu vist en aquest mateix bloc) i n'hi ha que fan entrades al seu, de bloc. Gràcies a tots!

En Francesc ha dit:

"Primera novela d’aquesta escriptora gironina, on aborda de manera molt intimista la petita història d’una nissaga familiar. Un molt bon llibre, ple de marevelloses descripcions i de sentiments desbocats, personals i prohibits alhora, amb petites pinzellades de la Girona de principis i mitjan segle XX. Totalment recomanable. M’ha agradat llegir aquest llibre."

La Rita, entre altres coses, ha comentat:

"Un llibre amb nivell, molt ben escrit, amb un llenguatge acurat, que atrapa, una història senzilla, d’una dona més senzilla encara, jove, que viu una passió, sense conèixer encara la vida ni les conseqüències, però que haurà d’assumir-les. (...) M’ha agradat, m’ha fet sentir, perquè hi ha passió, amor, però també em va fer caure les llàgrimes, en un moment donat, perquè hi ha dolor, mutilació, desprendre’s d’una part teva ha de ser terrible. Un llibre del tot recomanable."