dissabte, 6 d’agost del 2011

Calella de Palafrugell

Molt bon vespre, el d'ahir a Calella de Palafrugell. Conèixer la M.Dolors em va dur a col·laborar a Es còdol i ara a fer aquesta presentació de Naturalesa humana. o sigui que li'n dono les gràcies de tot cor. Em vaig sentir molt ben acollida per tots i totes! I no m'oblido d'en Guillem Terribas, és clar, que va fer molt bé la seva feina! Va ser una presentació tertúlia, de fet, i la vam fer petar una estona al voltant de la literatura. Regràcies, doncs! Teniu més fotos al marge (by Laura).


2 comentaris:

Rita ha dit...

Tot això està molt bé, però... i a Barcelona quan penses venir? :)

Núria Martí Constans ha dit...

Hola, Rita! Quan de temps! Que bé llegir-te-escoltar-te! Doncs segurament que aquest curs vindré algun dia per la Lectura Fàcil, però no hi ha res confirmat. Ja m'agradaria, ja, saber-ho, i venir també per Naturalesa humana... Les presentacions a Barcelona són més difícils de muntar per allò d'una mínima assistència. En fi, a veure si un dia ens coneixem! I gràcies pel comentari! Una abraçada! :))