dissabte, 28 de maig del 2011

Màrius Serra, Matthew Tree i Tortosa

Setmana de xerrades i converses. Dimecres, la Laura i jo vam poder sentir Mattew Tree i Màrius Serra al Museu del Cinema. Comentaven la relació entre cinema i literatura, i ens van explicar un tros de la seva vida (jo també mirava Sesión de tarde, com en Màrius, però podia veure acabar les pel·lícules, que a casa no tenien cap sabateria i no havia d'anar a obrir!), sempre en relació amb el Setè Art. I com que va ser un plaer escoltar-los, ens hi vam estar fins gairebé les deu, comptat i debatut, un parell d'horetes.
   I ahir, divendres, al revés: em va tocar xerrar a mi, a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa, la magnífica biblioteca de Tortosa, nova de trinca, que només té cinc anys. Ens vam plantar a Tortosa, doncs, i vam fer-la petar amb els assistents al Club de Lectura Fàcil, que havien llegit Les mateixes estrelles. Unes quantes hores a la carretera, que van valer la pena, però, perquè sempre gaudeixo molt d'aquestes tertúlies amb els lectors. Agraeixo a Irene Prades, directora de la biblioteca, al Voluntariat per la Llengua del CPNL i a l'Associació Lectura Fàcil, les seves ganes de dur-m'hi.
Podeu trobar més informació al bloc de la Biblioteca Marcel·lí Domingo.


2 comentaris:

Biblioteca Marcel·lí Domingo ha dit...

Hola Núria,
la teva sessió va estar magnífica, tota una lliçó. T'esperem aviat.
Una abraçada.

Núria Martí Constans ha dit...

Hola,Irene! La veritat és que m'ho vaig passar molt bé, com sempre que parlo amb lectors. I en aquesta senyora biblioteca...! :)
A reveure i una abraçada!